Thursday, February 19, 2009

~~ LiFe = wEirD ~~



pening kn idup nih?...


kenapa sume kt keliling kite asek nk berubah? xleh ke sume statik jek..leteh ah asek kne update jek otak nih for more n more new info..


nape aku kne tmbh info aku psl seaweed nih..


nape aku kne bc lebeh byk jurnal..


pe yg kwn2 aku wt skang nih..da kawen ke..


kt tmpt derang de kekosongn jwtn yg best ke utk aku isi..


nape kne beli paper ~xde kaitan ngn angeldreams..hehe~


xcukup ke ngn ape yg aku tau skrg nih?




pelik kn idup nih?..


bla kite da selesa dgn 'sesuatu',tetba 'sesuatu' tuh ilang/brubah.. n as usual,kite kne cri gantian bru utk recover for that gaping space..


nape eh de ruang kosong nih..


mmg kne cri pengisi ke..


klu biar jek kosong xleh eh..


unik kn idup nih?..


seswai la agaknya dgn peribahasa yg aku petik dr kwn aku..




~~~~~MANUSIA NIH PELBAGAI..UNIK..PELIK..PENING..~~~~~~


8 comments:

angeldream said...

kalau bende statik je. mcm bidang yg ko amek ni. lagi ramai la senang dapat master mcm ko. lagi susah ko nak cari makan :D wahaha.

tanak beli paper pun takpe ! dulu kelantan, terengganu, kedah , penang, perak boikot utusan. selamber je leh bayar bonus dua bulan :">

:angeldream:

~~DucKneSs~~ said...

waa..pelik tuh..ko xsiasat ke ekonomi yg mnjana utusan tuh? hehhehe..(tp aku xpenah dgr pon de org nk boikot utusan..bla tuh?)

aiXat.MR said...

emm
=)

~~DucKneSs~~ said...

hahah..busan ah ijat nih..tau la senyum tuh satu sedekah..hahahha..

ke ko bsn bc entri aku?

tHe anIMateD bIJaN said...

mujur aku manusia sbb tu aku dah lama perasan manusia ni macam yg ko kata

=p

syazru♥L♥yana said...

hi pjahhh~~~!!! ^_^

~~DucKneSs~~ said...

~~bijan..
ko manusie eh?kannye sejenis bijirin yg lenga?hehehe

~~DucKneSs~~ said...

hoit hoit abg syazrul yg ku syg..
hahahha..
igtkn spe td..
hehehe..
muahh abg syazrul..

>>>sj nk bg lyan jeles..hehhee