Friday, June 26, 2009

u Are FiRed, BoS!!!!

waaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!! (sila baca dengan gaya geram, okeh. dan untuk penghayatan yang lebih,sila tarik rambut anda sambil menhentok2 kepala anda di dinding berdekatan..tak pun, anda juga boleh mencuba berlari dengan selaju yang mungkin dan buat tujahan kepala ke dinding..mungkin cara tersebut lebih berkesan di kala ini..haihh...). kije yang terAMAT banyak..diulang..terAMAT2 banyak..i really hate kerja yang dilonggokkan di meja pada saat2 akhir oleh 'bos' kita..kenapa la tak bagitau awal2, buleh aku try setelkan dari mula lagi.. ini tak,ahad nih dateline, semalam baru nak bagi kat aku.. (owh, mungkin lebih seswai jika aku melaga2kan kepala dengan 'bos'ku nan satu itu dengan cara yang terlebih dari mesra... beliau memang seorang makhluk yang unik.. mujur la dia bos, kalau tak,memang dah lama aku fire ikut mode otomen. atau dengan cara yang lebih selebriti, aku akan mengatakan 'U ARE FIRED'.. buleh yek abang donald trump..huh!) maka dengan ini,terpaksalah aku menarik diri dari acara yang telah lama rakan2 sekerja aku plan.. acara ZOOM IN PENANG.. bohoohoo.. sedey ah..wargghhhhhh!!! tensi sehh..

8 comments:

Hint PerihaL said...

dah namanya bos..tugas dorg menyusahkan hidup org bawah. bezanya susah banyak atau sikit.

~~DucKneSs~~ said...

haih~~~~~

lol said...

aku dah bg bos ko baca....

~~DucKneSs~~ said...

hahaha..
bos aku xlayan blog ah..
kalu x,mesti blog aku penuh dengan kata2 pujian kat bos aku tuh..
hahahha..cepat sikit naek pangkat..

nad capulet said...

haha.jangan tensi2. sabaq!!
chaio2!!!!

~~DucKneSs~~ said...

hahhaha..
sume tensi2 dah abih wat sementara waktu..lega gila..petang nih jugak aku nak pi tengok wayang..mari menonton 'Drag me to hell'!! ayuh..

zAkiAh_AbDuL said...

boss tu mcm sengal. !
babe, uve been tagged ho yeah!
hehe

~~DucKneSs~~ said...

wah..cuak ah kalu kena tag..nebes nih..peluh jantan pon da kuar..hahha