Thursday, June 18, 2009

uNdeR the SeA..La~la~la

perhentian!!! here i come..
malam nih da nak bertolak..
cant wait!!
.
.
.
dah ketagih nak snorkel..
.
.
.
1st time snorkel dulu,waktu sampling ngan DrE..
~Eamy,aku tak nampak pon ikan2 nemo tuh..bila dah abih sampling and tengah kemas2 barang, baru ko mention yang ko nampak banyak nemo kat site sampling yang ke2 tuh..aku pon mushkil sepenuh hati..nape aku tak nampak pon ikan2 tuh?..aku tak pegi site tu ke? tapi kan kita satu bot jek..nape lak ko leh pigi tapi aku tak pigi lak kan?..haih..nape la ko xbagi cadangan untuk pake lens awal sket..nih da abih trip baru ko nak gitau aku..~~~haih~~~pepn,memori 'tupis' amat berkesan di hati ini..even to this moment..hahhaha..(pe la josh nih..slalu wat lawak poyo yang innocent kunon..)
pepon, this time, i'll enjoy the nemo k..hahhaha

9 comments:

lol said...

nemo dah pupus kat tganu... now dorg dah bnyk di pd... sian ko slh pi tmpt

~~DucKneSs~~ said...

ada ah..kt tepi chalet aku byk jek..da puas aku tenung..stengah jam aku xbgerak2 asik tgk nemo jek..hhahaha..best..

btw..pd de spot utk snorkel ke?
cm xcaya jek..

lol said...

ade tgk umang2 d pd...

~~DucKneSs~~ said...

hoih~~~itu lagi menarik..

zAkiAh_AbDuL said...

wawawa rndu nye kauu!!! yer yer aku igt kau dulu gf HOWIE D!! hehe
skg gf sape plak:P

nad capulet said...

haha.haiii fizah!!!*waving excitedly*wah..pi perhentian eh?best2.tgk gambaq nnti

nad capulet said...

haha.haiii fizah!!!*waving excitedly*wah..pi perhentian eh?best2.tgk gambaq nnti

nad capulet said...

btw..aku link ur blog yaa!!!=P

~~DucKneSs~~ said...

~zack
haha..aku da kne cerai ngn howie D..dia kawen laen..sob3x

~nadu
aku pon tlebeh excited bla tperasan ko pnya blog..
ngehehe..krg leh la aku slalu nyibuk kt page ko..

buleh aja nk link..aku pon dpt2 page ko n zack,trus aku link..buleh yek? *bru nk tnya..