Monday, July 13, 2009

cuak dengan selsema

blogger-emoticon.blogspot.com
cuak ah..selsema di sini (USM) maken dasat jugak..budak farmasi dah bape orang kena..adakah dengan hanya menutup rongga2 di badan nih,selsema tersebut buleh dihindarkan?maka,marilah kita memmbuat perniagaan menjual mask operation tuh kat USM..

nih buleh pulak aku nak pigi jenjalan ke Jakarta..hmm..harap2 tade pape yang buruk terjadi..semuga aku xbersoping sangat..kang makan pasir la bila balik USM..hahaha..sesapa nak pesan pape,sila antakan chek dengan bayaran bunga sekali k..

11 comments:

myself said...

aku nak jeans LV thank you...
wang pos boleh tak?

Hint PerihaL said...

Oh tidak...jgn risau pasal indon..sana bebas H1N1...Tp kwn aku br blk dr medan..kena kuarantin kat hospital..suspect jer.

~~DucKneSs~~ said...

~~myself
no prob,janji duet sampe ke tangan aku sebelom aku berterbangan..kering dowh..saiz bape ko?haha

~~hint
thank God..thanks 4 kata2 pendorong tuh..kuarantin tu small prob,leh cuti bergaji beb..hahha..cume xnak terbawak yang xperlu tu jek.. ;)

nad capulet said...

wahahah..nak pi jakarta ya kamu?kirim satu mamat indo yang ganteng dan pandai berpuisi sambil memetik gitar satu buat aku boleh? hihihi

~~DucKneSs~~ said...

owh..tu ciri2 rangga tuh..hmm..akan aku bolatkan mata untuk skodeng mamat hensem untuk ko..nak brapa orang?ngeh3

nad capulet said...

haha.xbyak 10 boleh?hihi.have fun babe!! take care sama..hati2 di tempat orang.

~~DucKneSs~~ said...

alah..10 jek?kompem ke cukup nih nad?nafsu ko bukanke besau?hehehe..pepn,thanks babe..aku akan pake mask dengan cermat..

myself said...

untuk lebih selamat boleh gunakan mask yang bomba guna untuk masuk dalam asap tu,
first: mmg bebas virus
se2: nampak cool la jalan pakai mask tu...

btw,, enjoy the holiday dan jgn lupa entry ttg jakarta

~~DucKneSs~~ said...

~myself
tengs a lot yeh..tp sangat sori sebab idea tu xleh aku apply sebab xsempat wat pinjaman dari incik bomba..ala,topeng ninja pon okeh kot..

tunggu kedatangan diary kaki jalan,part2..heheh

Hint PerihaL said...

ole2 utk gua mana bhai?.....lu xkasi gua bukan lagi hantar parang terbang tapi pemyula terbang. siap la!!

~~DucKneSs~~ said...

haha..kamon ah hint..aku beli purse simple2 jek utk kawan2 aku..ko nak ke?buleh aja..leh la ko wat letak duet2 syiling..nak ke nyah?!!ngeh3