Sunday, September 6, 2009

PJH1706

dah berapa hari asek mimpi benda yang sama..orang kata kalo mimpi asek berulang,ada maksudnya..cuma kita kena selam sendiri untuk tafsir..hmm..aku tak reti menyelam..terapung guna life-jacket reti ah..guana nih?buleh sesiapa tafsir untuk aku?

mimpinya: aku ada kereta baru dan teramat amatlah sayang pada beliau..pe maksudnya?

haha..tak perlu diungkai maksud mimpi itu..aku dah tau sebabnya..saja je nak wat kuiz tadi..

sebenarnya aku tengah sakit jantung tetiap kali berada di jalan raya.. no terbaru untuk plet kenderaan di jalanraya ialah PJH..ya..sudah sampai PJH.. aku ingat dalam setaun lagi baru keluar, tapi disebabkan tak wujud PI*, maka, PJ* la terpaksa menonjolkan diri.. (dulu ternanti2 la jugak,sape la yang sanggup nak PIG sebagai kereta..melaenkan kaum itu).. huwaaaaaa.. mane sempat nak kumpul duet!!!! kempunan aku mau kereta dengan plet PJH1706..peluang sekali seumur hidup tu..setiap kali nampak kereta baru di jalan,aku rasa cam mau menjerit sorang2..

kalo aku beli je no tu dulu n hold on selama 2taun,buleh ke?

ato ada sesiapa yang nak beli kenderaan dalam masa terdekat? buleh tak belikan dulu no nih, so det i know where it went..karang bila aku mo beli kkereta baru,kita tukar ye nombor dia..ada?

11 comments:

Esteban de Archuletta said...

beli la dengan jpj, kena cari kabel senang sikit.

myself said...

oh, flat keta idaman rupanya, PJH1706 tu simbolik kepada apa

Hint PerihaL said...

haha..ko cari PJJ lar lagi sedap..cam educated sket..

nad capulet said...

haha.cantek num plat tu. Beli la..tak rugi kot.

~~DucKneSs~~ said...

~~esteban
aku tadak kabel ah..huhu..it seems like i have got to let go je..sedey la..

~~myself
simbolik amat..PJH tu for my name=pijah
1706=nombo ekor bertuah punya..haha..mau cuba?sila2

~~hint
kalolah sekadar kabel PJJ,kat USM nih memang besar2 kabel aku..kabel besau pokok balak pon ada..if only..

~~nad
nad..tolonglah aku..buntu seh..tetba jadi tensen sebab benda bertuah nih..haih~~

myself said...

http://tawaketawa.blogspot.com/

duck, link baru aku, sila save...tq

Hint PerihaL said...

klu kabel ko besau..meh bagi yuran free..aku nk wat master...

~~DucKneSs~~ said...

~~myself
iya..udah ditambah..hehe

~~hint
meh ah msuk bawak lect aku..yuran dia sepot bro..mau?

Cik Benang said...

Aku rasa ko boleh beli no plat saje tanpa beli kereta. G la tempah PJH1706 kat kedai plat kereta. Sure no problem. tak sampai RM50 pong.

Hint PerihaL said...

ko biar betik...ko offer aku betul2 ke main3 neh..?

~~DucKneSs~~ said...

~~benang
betol ke begitu murah?aku penah tnya kwn aku, dia ckp kne beli keta..hmm..aku pon cam dah berserah je..malas nk pk lebey..tp still sedey dowh..

~~hint
kalo ko mau,leh la aku tnya kan..klu series, buleh aja aku tnyakan..heheh