Thursday, September 17, 2009

selamat hari raya

di kesempatan ini, aku mau ucapkan

SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA AIDILFITRI

kepada : kawan2ku semua..
ucapan khas : aku ingin menyusun jari meminta ampun dan maaf andai tersalah kata, terkasar bahasa, tersalah laku. sesungguhnya aku serba kekurangan dan maseh dalam construction. semuga bergumbira di hari bahagia tersebut..jangan lupa poskan aku kueh raya ya..duet raya aku tak berkenan sangat tapi kalo ada sesiapa yang tetap nak bagi jugak,terpaksa la aku terima..(kalo la wujud makhluk sedemikian rupa, u r really one in a zillion)

thanks.. and Assalamualaikum..

4 comments:

hazali said...

slmt hari raya untuk duck
jemput dtg rumah aku di johor

~~DucKneSs~~ said...

selamat ari raya..
waa..jauh tuh..aku tak reti terbang jauh2 lagi..karang aku dah ada sayap plastik,aku gi umah ko k..heheh

Hint PerihaL said...

Duck..ko fello ke tutor?aku rasa duit biasiswa ko dapt cm byk jer...so, sila bagi aku duit raya..aku nk beli baju raya..sedih siot~~

~~DucKneSs~~ said...

aku RA je ah..xsanggup ah tutor..nape weh?takkan xbeli baju raya taun nih?pe kes nak sedey2 nih?