Friday, March 19, 2010

going through the hunted forest

haip..
haipp..
haippp..
haipppp..
haippppp..
haipppppp..



huish.. memang aura yang aku keluarkan sekarang ni amat busuk.. sila berada radius satu batu dari aku, okeh.. itu jika anda mau selamat hidup di dunia.. di akhirat, takdak sapa buleh jamin lagi.. so, sapa yang berani, sila mampir ke hadapan..


hoih..aku sendiri dah cuba untuk tutop idong ni, tapi still dapat detect aura tersebut.. chitt.. busuk sungguh aura kemalasan ni.. haih.. dan haih lagi.. (walopon kawan aku cakap tetiap kali kita mengeluh, perot kita akan boncet, aku still mengeluh tanpa henti.. mebi kata2 dia betol kan.. 'black belt' aku memang bertambah tebal..)


tapi aku dah dapat teori untuk menghalau kemalasan ini.. mau tahu? teori aku ----->



KEMALASAN AKAN HILANG BILA KITA PURA2 SIBUK BUAT KERJA


dan bila kita sibuk buat kerja, mana tau teori aku yang lagi satu ni buleh diguna pakai


INCIK MOOD AKAN DATANG MENJENGAH KITA HANYA BILA KITA TENGAH SIBUK MEMBUAT KERJA


incik mood bukan sejenis makhluk yang suka kacau kita waktu kita free.. dia makhluk jahat.. dia suka datang bila kita punya kepala dah full dengan benda2 yang bertalu2 perlu diselesaikan..



so, amacam kawan2ku yang sedang mencari KERAJINAN, SEMANGAT atau MOOD... adakah anda semua bersedia untuk menyahut cabaran baru?? jika ya, sila sibukkan hari anda.. hahahha

ps~lepas dapat teori yang kebabom pon aku masih gagal menangkap makhluk bernama incik mood..

No comments: