Thursday, March 4, 2010

sila bunyikan trompet itu,incik kassim

Sekarang dalam mood untuk mengadu dalam blog..
Padan muka kat sapa2 yang terbaca entri ni..
Hahhaha..

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Semangatku hilang..
Entah ke mana rajuknya..
Bersembunyi mungkin..
Ke tempat yang tiada kekalutan..

Telah ku cari, tapi tetap tak jumpa..
Sungguh pandai kau menghilangkan jejak..
Tidakkah Kau kasihani aku?
Tidakkah Kau rindui aku?
Tidakkah Kau perlukan aku?

Kewujudanmu di hari2 ku amat dinanti..
Denganmu, Sang Pelangi bisa muncul di celah ribut..
Denganmu, sakitku xterasa di tulang temulang ini..
Denganmu, aku mampu bangun dengan senyum di hati..

Aku kusut tanpamu..

*Sekarang ni, aku tak punya semangat.. makin difikir, makin menyesal dengan perjalanan ini.. kalaulah masa boleh diundur…………………………………………

14 comments:

aiXat.MR said...

dah terlambat nak menyesal kot?
kalo dah separuh jalan tu,
redah je la..

tp kalo jalan mati nak wat cemane kan?

make the best decision..
jgn trbawa2 dek perasaan dan emosi.

zalihazali said...

hehe...

dedicate untuk sapa ini poem...

cari dan kejar jika inginkannya

letakkan sesudu usaha, dalam pencarian anda(wahhh, aku mmg tak geti bermadah)

btw,

jadikan itu kekuatan untuk terus melalui hidup ni...

btw, ngorat je balik. wahwahwa

sori2.

Z said...

auuwww...someone is poemingggg...:P

Bes bes...
but..dedic8 utk sape ni..
story la....:)

~~DucKneSs~~ said...

utk semua..

hahhaha..anda2 jangan bersalah sangka k..itu bukan untuk sumbodi, tapi utk something..Encik Mood tu something eh?

~~DucKneSs~~ said...

~jat..
tu ah..skang aku teringat balik kata2 yg ko bg kat shu dulu.."betol2 ke nk wt master nih?"..haih..sekarang aku di dlm dilema sbb nympah ngn sistem penyelenggaraan dr Boss..

~~DucKneSs~~ said...

~hazali
tengah nk ngorat balik la nih..skrin komputer lm yg buruk mebi sbbkan Encik Mood hlg..so,da beli leptop bru utk ngorat balik..tp leptop bru Window7..aku xreti guna lg..LOL

~~DucKneSs~~ said...

~Z
weh,aku nih ank didik Triple A tuh..hahhaha..skrg mmg tgh nyesal gila2,tp tgh usaha cari balik Incik Mood..aku punya hdup skang xde lovelife weh..tgh dok bechenta ngn pojek master ni jek..

nad capulet said...

nah -----> [mood yg hilang tu]

Cik Benang said...

This is not what you have to do, just wanted to share what I would do in this kind of situation.

What I would do is first identify the root or cause of the problem. What (or who) makes you feel this way. Then find a solution how to solve it by discussing or seek for an advise from friends, senior colleagues, elders or even by googling (Yeah, I did that sometimes).

At least you have an overview how to deal with it. Just my two cents.

Good luck!
Shashay, away.
.::CB::.

~~DucKneSs~~ said...

~naddu
huwah..thanks!!!mo lagik buleh?

~CB
aku akan try..find n erase the roots first eh?

lilies said...

wahhh..dasyat sugguh penulisan ko..puitis sih...x sgka ko ade bakat terendam..hehe...ape y penting ikhlas ngan ape ko buat..pastu enjoyyyy...baru mood x ilang....hehe...pandai jer aku nih...

~~DucKneSs~~ said...

hahha..tu ah..mulai sekarang,aku mau lebih tekun wat kije..bagi semangat tu datang menderu2..heheh..fighto oh!!

aiXat.MR said...

fyi,
most of us feels that..
sometimes..

=)

~~DucKneSs~~ said...

ko pon eh?walopon ko sbg kekasih gelap papa?

howh..marilah usaha sama2..