Thursday, April 22, 2010

belly-fat power up

ini adalah koleksi petua yang aku rasa amat berkesan tentang BELLY FAT..
kepada sesiapa yang berminat, sila baca dan hapal, okeh..

aktiviti santai yang ultimate..incik kuceng pon terpaksa ikut rest sama..


PERUT ANDA BUNCHET?



tapi di sini, aku tak sediakan petua mengatasi kebonchetan..aku cuma ingin nyatakan faktor2 aku menjadi bonchet..boleh tak? musti la buleh kan? dah nama pon blog aku..hahahha
(itu antara faktor aku suka merapik di page ini..sape yg nk bising, sila klik pada butang X di bucu atas kanan ya..)


faktor yang aku nak bangkitkan di sini cuma satu..
aku rasa semua orang pon (kebanyakkan la kan) alami masalah ni je sebenarnya..

malas..kemalasan..
ketermalasan..dimalaskan
dalam erti kata laen, kalau dah kata akar dia MALAS, ia boleh di'apply' sekali ye..


boleh je nak eksesais, tapi MALAS
boleh je nak diet, tapi MALAS
boleh je nak makan makanan berkhasiat, tapi MALAS
(sila cipta lagi 20 ayat dengan alasan yang sama)



oleh itu, marilah kita mencari motivasi..lagi besar motivasi, lagi bagus..


ps~aku mau cari motivasi berbentuk seorang makhluk bernama lelaki yang berhati mulia..buleh? *mata bersinar2

2 comments:

HangLiJo said...

mata aku pon bersinar2.. nak cari seorang lelaki jugak utk kasi motibasi.. wakaka~ ;p

~~DucKneSs~~ said...

lijo
aku rasa kita mmg buleh bukak kelab la weh..geng sangat dah kita nih..kita extend keahlian sekarang nih..jadikan Kelab Ropol2 ETC..buleh?