Tuesday, April 13, 2010

my name is RAIN

kenapa aku sekarang ni agak fanatik dengan RAIN, RAINBOW dan perkataan yang sama waktu dengannya? 

mungkin aku percaya kehadiran sang pelangi akan membawa kegembiraan. ya. aku amat perlukan kegembiraan sekarang ini. tapi, untuk menghadirkan pelangi dalam diri, aku harus bersikap positif. mungkin dengan itu, pelangi akan mudah hadir.


jadi, dalam usaha mempositifkan diri, aku akan kurang fikir negatif. dan cuba dan berusaha untuk menjadi rajen dan berjiwa baek. bolehkah usaha ini membuahkan hasil? mari kita cuba sama2.




everyone is thinking about changing the world, but no one thinks of changing himself
Leo Tolstoy


oleh itu, mari kita berubah sama2. untuk menjadikan dunia lebih baek.

2 comments:

HangLiJo said...

weh, aku nak RAIN jugak! panas giler weyh.. tp kalo fikirkan panas2 kat neraka, insap la sat.. hehe

~~DucKneSs~~ said...

huwahhhhh..ayat lijo yg xleh blah..


huhuhu..*insap sat..heh