Monday, June 28, 2010

warning: explosive corrosive


serius..

aku rasa kepala aku camni la sekarang ni..


ya, memang aku banyak holiday bulan ni..
tapi aku dah make sure kerja aku dah siap sebelum cuti..
tapi even after i went out for sampling (ini aktiviti kerja juga ya, bukan suka suki)..
bila balik, lagi banyak kerja yang bertimbun..

inilah hasil dari bos yang suka wat kerja last minit..
last2 aku yang kena marah sebab xada skill kerja sepantas robot yang kompem dia xmampu beli..

waktu2 macam ni, kita cuma boleh tadah telinga..
walaupun dalam hati kita tahu sapa yang salah..
(ya, itu spesel untuk kamu ya bos..bukan aku..tiada talian hayat lagi)



sebagai kuli batak, telinga kita cuma boleh disapu ubat agar tidak bernanah

2 comments:

Benang Emas said...

ala... ciannye u ols. Hurm...

~~DucKneSs~~ said...

CB..u jd la i punya SV..musti best kan?tp bila jadi SV, jgn la jadi PAPA CB lak..huhuhu..xsanggup..