Monday, August 2, 2010

b*tching her

Call me emo..
Call me too sensitive..
I don’t even care what you call me..
Really, I don’t..


I just don’t get it..
Why a girl flirt furiously with anybody that came close to her life..
Kawan aku penah cakap, ‘Janji ada insang, dah dikira ikan..’
Any.. I really mean any..
Bopren orang, tunang orang, even suami orang..
She just didn’t care..
She’ll flirt with them sampai penah kena marah dengan si tunang (lelaki) sebab asyik call..
And she didn’t even back off..
Still in furious swing of flirting..


And here I want to state it outloud..
she already have a boyfriend of 4 years..
*but some of my friends argue about his real existence in her life..


Apa2pun, aku memang cepat hangin ngan perangai pompuan nih..
Penah satu hari dia jenjalan ngan aku kat soping complex,
Dan dia nampak sorang husband holding his newborn baby..
Dan terus dia ikut si husband ni for almost half an hour..


Weh, pesal la ko suka sangat kat laki orang ni?
Sebab aku suka tengok. Berkarisma. The type I LOVE.
Hampir semua lelaki buleh transform jadi camtu bila dah kawen.. it comes with the responsibility..
Aku tak mau.. nak yang dah siap pakej..
Dahtu, hang nak amik laki orang ka?
*senyum

Ps~aku memang cepat hangin ngan dia.. awat la nih maken banyak makhluk asing bertempek lam hidup aku ah? I need space for normality!!!!!

10 comments:

hazali hassan said...

mcm2 orang dan gejala kan duck...
hehe...
minat dan obsesi pon berbeza2
maybe
sebab tu ada pepatah, rambut sama perang dan curl, tapi hati lain2 maaa
hehe...

daisy.allie said...

apakah masalah si beliaw itu??
psy sungguh~

hello, lelaki bile ada pure commitment mmg hawt.. tak dinafikan (majority la).. if she wants sumone who is hawt.. pi create one la.. she owns that person lagi...

dah 4years tp keja hak org?? logic je.. my bf's ex still keja my bf even die yg dump my bf and dah couple ngan mamat laen for 4 years.. semak je betina camtu.. no pride and dignity~

~~DucKneSs~~ said...

myself
tu la kan..manusia memang unik..
tp pepatah itu ai pon sokong jugak..*wink

~~DucKneSs~~ said...

daisy
lelaki berkomitmen mmg howt kan..ngeee..tp lg howt kalo kita yg usaha senirik..

even after 4 years, stil kejar??!huishhh..bhya..u shud tell it to her face that he's taken kot..baru dia backoff

Alice Capulet said...

She's a sicko, dat fwen of urs
huhuhu

Nauzubillah..

~~DucKneSs~~ said...

yup..that she is..

meh kita suh dia ngucap sama2.. :) semuga timbul kesedaran sket..

RoZ said...

babe, dh lame aku nk bace entry ni tp tak tersempat.
ha, now dh puas hati dpt bace dan dpt feel the same.
aku pn hairan, kenapa kah hak orang lain jugak yg die nak ek?
aku turut emo lah begini...
gggrrrr

dh la ade bf, still nak kacau hal orang..
ko sound la die lebih2 kasik die sedar sket..

SIGH..

daisy.allie said...

i did... pas tu emo.. sedih giler2..
pi ngadu sini sana as if mcm i yg salah.. rasa mcm nk g jumpe BF die nad tell him about her..
BF die baek gile kowt.. PSY!!!~

~~DucKneSs~~ said...

z
sounding sistem aku dah cramp sebab da beribu kali aku sound, tp last2 aku yg tensen..n she's still the same..*hope that this will never happen to u n ustad :)

~~DucKneSs~~ said...

DA
uih..mungkin derang ni buleh bukak satu kelab..haihhhh..saiko sungguh..semuga u n ur men maintain cool..its useless to argue about her, she wont care..