Monday, September 6, 2010

Berita Gembira di Hari Raya

dah lama tak berceloteh dalam ni..
taktau nak cakap pa sebenarnya..
takdak pa yang menarik dan tertarik jadi..







tapi, sat2 ni satu mesej masuk..
"Pjah, air ketuban aku dah pecah..doakan aku yek"


aku bakal jadi mak angkat paling sporting dalam sejarah..
hangpa jangan dok jeles lak..
kepada sesapa yang berminat, sori noh..
list dah lama tutup..

rasa cam baru ja aku jadi pengapit dia..
la nih dah nak terkeluaq pon baby..
uishh... masa cepat sungguh berlalu..
semoga dua2 selamat.. aminnn







apa2pon, kat sini aku nak ucapkan, 

Selamat Berposa lagi berapa kerat..

dan

Selamat Hari Raya

kat sini aku nak mintak maaf pada semua kawan2 aku.. halalkan segala percakapan aku di sini ya.. (^______^) dan salam ceria Ramadhan..




~baru teringat actually ada yg nak diceritakan sempena nak raya nih, but its kinda gloomy..so, better not share it..mari kita bergumbira di hari raya..  :)

2 comments:

joegrimjow said...

kak ipar pon bakal nak melahrkan anak gak ni

~~DucKneSs~~ said...

owh..tahniah utk anda dan femli..makin meriah la kalo dah bertambah umat nih..hehhe