Sunday, October 24, 2010

the irresistible man

aku penah baca...




Dalam percintaan, lelaki berkecenderungan untuk menjadi kebudak-budakan.

jika lelaki itu tak segan silu merajuk, itu maknanya dia memang sayangkan anda.






tapi, takkan semua lelaki keliling aku suka kat aku kot. impohsibel.


tapi kalu Incik Daniel ni mau merajuk. kompem aku pujuk sampai putus napas aku. haha..






*semak perut dengan perangai mengada-takkenatempat mereka2 itu. kalo mau merajuk-mengada2 ngan aku, silakan. terimalah tanpa segan silu aku punya lazer beam.

7 comments:

alif zai mim ra said...

"jika lelaki itu tak segan silu merajuk, itu maknanya dia memang sayangkan anda."

cik duckness, ini bukan sayang tapi ngada2 namanya..
-_-"

~~DucKneSs~~ said...

wah..azmar bersetuju dgn saya!!gembira betul "_,

memang mengada kan?

ada van de kamp said...

aku pun x puitis jgk hehe. lg 1, best jgk kwn ngn org yg x dikenali ni :P

ada van de kamp said...

alamak silap tempat komen plk. tu utk entri atas :P

btw, x byk kwn laki so xpndai gk yg mrajuk2 nih haha

~~DucKneSs~~ said...

ada, welkam ^___^

unknown friends is the best waktu2 cmtu kan? well, can i be your unknown friend? *wink

a bit confusing eh?hahhaa..ramai org tegur tp let it be dlu la..ssh nk cri layout yg kena dgn jiwa nih..heheh

alif zai mim ra said...

memang mengada.. -_-"

tapi kan.. kalau dia betul sayangkan kita, dia cuba sedaya upaya untuk tak merajuk. kalau dia merajuk tu, maksudnya dia tak upaya pertahan benteng ego dia. rasanya la.. :P

~~DucKneSs~~ said...

tapi kalo kerap sangat majuk, cmne? benteng ego dia kena buat baru ke?heheheh