Thursday, February 24, 2011

until it shows

tengah busan buat kija ni, memang ni la hasilnya..
update blog..


Boss, sila jangan sedar kerajinan aku ni..


dan dalam dok belek2..
baru aku perasan cam ramai je pengikut follower aku..
38 tu..


Duckness mengucapkan 
selamat datang dan sila berkunjung lagi ke sini..




haha..
macam 'perasaan' je kan?


tapi betul la nih..
kalau datang tu, 
singgah tu,
tegur2 lah..
leh je tambah2 kawan kat sini..


comments from all of u are much appreciated

(^___________________^)



ps~teruja + xsangka ramai kawan..sayang kamo semua..



10 comments:

qirMumtaz said...

Sy pun nak berjinak semula dlm dunia blogging (supaya dpt tambah kawan), kadang2 terkandas jg sebb mengutamakan tuntutan yang lebih penting..semoga success kak

~~DucKneSs~~ said...

haha..thanks..sama2 lah kita k..

chocochoky said...

hai ! thanks for follow me.. ;)

alif zai mim ra said...

pinky pink! ~the pinky and the brain..the pinky and the brain.. one is smart..the other's insane..~~ :P

nice! ada bunga jatuh lagi. :P

~~DucKneSs~~ said...

Choky2
no hal punya..
(^________^)

~~DucKneSs~~ said...

Azmar..
hahha..suka kan tgk cite tu..best ngn Pinky yg jujur teramat tuh..

santek kan bunga2 gugur gitu..

diyanasuhaimi said...

;)

~~DucKneSs~~ said...

manisnya....


manisnya senyumanmu...

(mood nk nyanyi lagu elite dah naek)

lil!es said...

hehe..sgt kiut ko nyer entri..n aku sgt loike..hehe

~~DucKneSs~~ said...

thanks suli..

(^__________^)

sunyi je ko..sht?